Saturday, February 21, 2009

PERLU KE KITA TPU DIRI KITE SENDIRI???


YUP....kdg2 aku rase x jujur lgsg ngan dri aku sendiri...pretend 2 be like others...am i??aayooo..nape la idop aku nih kaco bilau sgt...x de pown tyme aku nak rase happy cam org laen...i wish dat i can be separated from my probs...but i can't...i have 2 face it...kalu aku lari pon,smpi bila2 masalah x kan selesai...i hope that i can further my study...to where i want it to!!!insyaallah..bak kawan aku...tuhan x kan bagi apa yang kita nak..tapi Dia akan bagi apa yang kite perlukan...alhamdullilah...sejak aku duk kat kampus dungun nih...ramai kawan baru yg bley msuk kepala ngan aku...syok sgt!!! :).....thanks a lot guys 4 ur support~~k-rol,errie,faris,adah,zila,fezah,wawa n so many moree....i will missing u all,,,,wink4.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...