Tuesday, August 4, 2009

selamat hari diberanakkan

aku baru pas tgok impian..ape ntah kat tv3 tdi..cam hampeh jek..kalau la bf aku jadi cam bf si leeya 2 aku katok je..bio mampuih..hahhaha..kejam3..cam hitler la plak aku rase....

arinih...aku kena kuarantin..aku x g kelas ponn...mkn ubat ..tdooooooo.....letih la kalu tiap3 ari camneh...rasenye ..sebab dah lame aku x demam kot..sebab 2 aku jadi camneh...

aiyooooo..baru teringat nak wat assignment cf!!!terlupeeeeeeeeee......adehhhh..penat la mcm neh..sejak aku demam neh...aku jadi ..lembap..bengong..terlupe byk bende....hurmmmm..dah le ari nih aku terlupe birthday fatin..kesian kat die....

norfatin idayu bt roslan..saye mintak maaf byak3 dgn kamu saya terlupe lew birthday kamu...harap maaf la sgt2..ye nah amek lolipop..hek3....jgn marah taw....hehheheh...

muaxx ..saye syg kamu...jgn la kamu marah saye...saye x rela...auwwwww!!

n also 2 my luvly fren mytho..happy 22nd birthday..may god bless u always..lame x jupe ko kan...naty jupe la aku bg adiahnye yerr....adiah...kasih syg..hehhehe

xoxo

p/s: mytho aku cilok gmbar ang dlm pesbok..soliiiii

fatin...aku amek gmbaq neh..sbab ang comei....sayangi la hutan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...