Tuesday, August 4, 2009

nyakit BAbi??


bakpe leni nyakit neh cepak sgt tersebar??takooottt!!
arini dah cukup seminggu aku demam x kebah2 agy...skit tekak..selsema..hidung tersumbat..macam2 ada..huhuh..takot gak la..sebab semua simptom2 h1n1 neh aku ade....tadi g kelas pn. syuhada n cik k...tanye..sape demam arinih angkt tgn....yg duk dgar dari blkg si errie n abg long...."puan ..safa demam puan"...hurmmm....bgusnye la kwan2 aku neh..aku yg demam neh x jwab..depa plak yg tlg jwab..terima kaseh....pahtu 2 puan syu ngan cik k lasum sruh aku g klinik cek cpat3..takot aku jadi pape naty...dorg gak yg susahkan...aku pun pah kelas econometrics g la klinik ..last2....TUTUP!!adehhhh...aku cuak gak sebenarnye...takut r naty aku g sebar kat org laen plak kan....mane ler nak tahu....ape2 pon ...naty..esok...eyh..harinih...aku kena g gk klinik cek bdan aku neh...walaupun dah 2 klinik dah aku p.....~klinik kerajaan..korg pham sndri r mcmmana dorg cek kan... x pyah aku ckap pon korg taw kan...huhuhu...

k la...naty aku update agy blog aku neh..yg dh lma berzaman aku x update....kesian peminat2 ku...ahahhahahha....

muaxxxx...
xoxo...

2 comments:

  1. aku oyak doh ko nisha td suh bgkus mu dale surat kaba..tepek tepi pintu..baru d0p jgkit nga ore len..
    kahkah~
    erkk aku da follow blog mu..
    cam berminat jek nk tgk development blog neh =)

    ReplyDelete
  2. hahahhahah..kenak nguh r..ade ke patot nk bungkus aku ngan paper jek..kurg3 kapet merah ke .ok r sket....wah3...dah jdi peminat aku r neh....gud3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...