Friday, August 7, 2009

otak ku kacau!!!


korang semua ...x -uitm ..mace ..dib...bmd6pc....tgok x gadis melayu kat tv9 jam 9.30 lebeyh tdi??hahhahahha..kalu ade yg tgok 2 mesty ade yg golek3..dah kan...terbahak-bahak..guling jatuh longkang ke...adeh..aku tgok ngan cik paridah anum..tadi smbil anum col aku semata-mate nak gelak kuat2,,,korg taw x sebab ape??jeng3......




hehheheh...sebab aku nmpk dila a.k.a ustazah... g audition gadis melayu 2..adehhh...die neh mmg x berubah lasum...sebhgian daripada ayat die mase audition 2.." saye merempit...tapi 80 kebwah la....dulu saya playgirl...saye bercinta...saya clash.....cinta..clash...n blablablabla...tapi saye bercinta dlam zon selamat...kawan2 sya ckap saya otai"

as a conclusion~ saksssssssssssssssssssss...

terima kasih....
p/s:jgnlah kita hipokrit..jadilah dri sendri...x pe dila..cuba agy next sem..hehhehe..

xoxo





sile3...jgn malu nak komen kat bwah neh yerkkk....

3 comments:

  1. sile2..jgn malu2 nak komen yerkkkk

    ReplyDelete
  2. ahahah kesian ko pa..

    asal ko xm0 juin sekaki..

    erkk kahkahkha dan kah lagi!

    ReplyDelete
  3. hahahhaha..sory r ..kalu aku nk join program neh..x kuasa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...