Saturday, January 1, 2011

dua kosong satu satu



neh gmar aku amek smlm dri otel..sory x clear!

klcc n kl tower~


happy new year semua...mesty rmi g celebrate new year smlm kan...haaa..celebrate2 jgak..jgn g togak2 mende laen sudah.. =)

soklan2 yg selalu ditanye oleh org rmi * sebab ramai yg bertanye..jd org ramai lah kan?* bile msuk tahun baru:

1. umur brape dh?
2. bile nak kawen?
3.bila nak kurus?
4. bile nak buka braces?
5. bila nak abes blajar?
6. apa azam tahun nie?

haa...x yah tanye dah laen kali.meh dgn rela hati + tiada paksaan dri sesape pon..aku akan jawab

jawapannye:

1. 23 lah...bile birthday naty bru 24!2 pon nak tanye....bile birthday aku x nak plak tanye!
2. bila ada yg msuk minang + incik abah n puan mak sruh..aku kawen la...x kan aku nak lgkah bendol plak..rugi lah..ade 2 org agy kakak aku yg x kawen2 agy..haihhh...
3. soklan cam ha*** kan?adehhh..tgh diet lah nie....jgn gop bnyok songeh!jgn senyum2...
4. bru pki ..tanye doh buke biler...3 tahun lagi tanye smula deh.
5. insyaallah abes blaje bulan 5 neh..hrp2 dpt keje trus~~yehaaaa...
6. azam tahun nie nak bgi duet ry kat puan emak + incik abah... dan sempena sy bkl abes blaja neh...so, sy berazam utk dpt incik boyfie!hahahha...ok2..sile lah ngorat sy pas bln 4 neh deh.. =))
hahahha...

haaa...semua dh dijawab ok.!jgn bnyak soal...aku bukan artis nak jawab semua2 soklan neh..
jawab yg basic2 sudah~


happy new year u olssss~
xoxo.safa.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...